haftasonu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
haftasonu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

11 Eylül 2016 Pazar

Kış Modası

  


        Selam kızlar.. Ben bugün Farklı bir şey paylaşmak istedim.. Malum kış geliyor biz Bayanlar her mevsimde şık olmaktan alıkoyulmuyoruz :) Ben kendi çapımda bi kaç ünlü markaların sokak stillerini inceledim özellikle soğuk mevsimde havalı durmak zor iş
Devamını Oku

24 Ağustos 2016 Çarşamba

ALAÇATI MUHALLEBİCİSİ

                             ALAÇATI MUHALLEBİCİSİ

                   Tekrar dan merhaba arkadaşlar.. Önceki günler gittiğim Alaçatı Muhallebicisi ni yazmak istedim.. Çok eski arkadaşlarımla gittik hemde ilkokul arkadaşlarımla :) Aslında  burayı planlamamıştık gitmek için hoş geldi gözümüze girdik.. Herneyse çok şirin bir cafe imiş :) Yalnız biz Aqua Florya Şube sine gittik.
                 Manzarası falan hoştu yani.. Hele dekoru çok şirin idi. :)
Fiyatları gayet uygun arkadaşlar fotoğraflarımada bakın beğeneceksiniz tam arkadaşlarımla 4 5 saat oturduk hiç kalkmadık siz düşünün gerisini :) Keyifle gidebileceğiniz bir kafe kaçırmayın .. :) 


Devamını Oku

22 Ağustos 2016 Pazartesi

RUMELİ ÇİKOLATACISI

                               RUMELİ ÇİKOLATACISI

            Yine aynı gün çok çok gitmek istediğim bir yerdi burası...
Benim gibi çikolataya "HAYIR" diyemiyorsanız sizinde buraya kesinlikle gelmeniz gerekiyor :) Ben Sirkeci Şubesine gittim arkadaşlar.. İlgi alaka o kadar güzel ki çok begendim bu yönden ayrıca mekan çok hoş ve çok cici tabaklar bardaklar var servis özenle yapılıyor. İlk gelmenin verdiği tecrübesizlikle tatlıların ne olduğunu bilmiyorsun sağolsun garson bayan bana tatlıları tanıtıp gösterdi :) Ben Rumeli Çilekli istedim arkadaşım Treliçe aldı bide 2 limonata aldık. Ben bayıldım Rumeli çilekli ye.. Kesinlikle çok güzel bi tatlı.. Fiyatları gayette uygun arkadaşlar ve ayrıca aşağı kattaki lavabolar çok şık  ve temiz kısaca on numara mekan :)


Devamını Oku

İSTANBLUE

                               YİNE İSTANBLUE
       
         Evett gezmeye doyamayan ben yine geçtiğimiz Cumartesi günü İstanbul da yakın bir arkadaşımla gezdim :) İlk durağımız tabiki de Eminönü idi. Daha sonra orda gitmek istediğim Mim Kahve adlı mekana gittik.. Aman Allah ımm ne güzel şirin bi yerdi burası böyle.. Rengarenk tabaklarla dolu duvar ve duvardaki işlemeli resimler çok beğendik arkadaşımla hatta buna rağmen çok uygun ve ucuz bir mekan yani size şunu diyim Çay ın 2 tl olduğu bir yerdi. Kredi kartı da geçiyor mis gibi bir mekan kesinlikle gitmeniz gerek :)  
Devamını Oku