2 Ekim 2016 Pazar

SÜPER ÜÇLÜ MASKARAM 😍


  Selam kızlar.. bu postumda en sevdiğim 3 tane rimelimi paylaşmak istedim :) Bu rimeller olmazsa olmaz 😍

         
                                    İlk önceki Maskaram gördüğünüz Maxfactor Excess Volume isimli çok iyi volume veren ayrıca kirpiklerimi düzenli bir şekilde ayrın bir maskara kızlar. Kokusuna bile bayıldım.. Dökülme vs yapmıyor. On numara veriyorum :)

 İkinci Maskaram gördüğünüz gibi Loreal Paris False Lash Superstar maskarası.. En çok beğendiğim maskara kendisi kızlar. Kirpiklerimi devasa büyük gösteriyor ve dökülmede yapmıyor ayrıca akmıyorda o şekil :) kirpiklerime güzel şekil veriyor kaldırıyor resmen 😍 en beğendiğim ve özel günlerde kullandığım maskara çünkü bitirmeye kıyamıyorum ben :( 



 Son olarak geçen aylarda aldığım Maxfactor 2000 Calorie isimli maskara.. sonradan keşfettiğim maskara gayet güzel ve günlük kullanım için ideal :) kokusuda güzel bunun :) kirpiklerimi hoş iyi ayırıyor ve uzunda gösteriyor 😍 almanızı öneriyorum :)

Şimdilik  bu kadar kızlar..

Sevgilerle.. 😍

Paylaş

Benzer Yayınlar

SÜPER ÜÇLÜ MASKARAM 😍
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.