12 Ekim 2016 Çarşamba

MİMLENDİM :)

 Merhaba herkese :) dün 1dilimhayat isimli blog arkadaşım tarafından mimlendim hemde ilk defa  :) Bugün de bunu yazmak istedim.. Kendisine burdan teşekkürlerimi iletiyorum onuda çok seviyorum kalp kalp :)
 
Şimdi gelelim sorulara :)
1.Nasıl blog yazmaya başladınız ?
Birkaç araştırma sonucunda blog yazmaya karar verdim şöyleki geçen sene hep İstanbul'daydım ve bol bol gezdim. Çok hoş mekanlar gördüm. Bu mekanlardaki fotoğraflarım arkadaşlarımın dikkatini çeker oldu ve bana "nerede burası ?" gibi mesajlar gelmeye başladı :) bende bu bilgilerimi herkesle paylaşmak istedim blog yazmaya başladım :)
 
2.Blogunda daha önceden yazmadığın tarzda yazacak olursan bu ne olurdu ?
Dizi veya film tarzında olurdu sanki :) şuan bile kozmetik , mekan , sağlık , bakım , kitap , yemek içeren bir blogum var yani çok yönlüyüm :)
 
3.Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nedir ?
Genelde kozmetik ürünler , mekan paylaşımları , kitap yorumları gibi konuları diğerlerinden ziyade çok severim :)
 
4.Hayatta en çok yapmak istediğin şey nedir ?
İlk önce mezun olup güzel bir iş hayatımın olması olurdu iş hayatı dediysem gece gündüz çalışmak değil yani yurt dışına seyahat gerektiren bir işim olmasını dilerdim çünkü bu sayede dünyayı gezmiş olurdum :) 
 
Evett sorularımızda bitti.. Umarım beğenmişsiniz arkadaşlar :) şimdi bende birkaç arkadaşımı mimlemek istiyorum :))
 
Çağla Görmenoğlu
 
Pembe mevi
 
Soslu Badem
 
Elif Gökşin
 
evin tek kızı mona 
 
     

Paylaş

Benzer Yayınlar

MİMLENDİM :)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

2 yorum

yorum