15 Ekim 2016 Cumartesi

HEYBE KAFE

Yeniden herkese merhaba :) Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir.. Bende dün en yakın arkadaşım ile görüştüm ve onunla en sevdiğim Heybe Kafe'ye gitmeye karar verdik ..
Yine harika bir ziyaretti çok özlemişim burayı :)
 
İncelemeye doyamadığımız bir yer burası , mis gibi ahşap kokuları arasında kahvaltı etmek çok güzeldi :)


Kahvaltı tabağımızda bu şekildi :) Burda kahvaltı tabağı 18 tl Çaylar ise uygun gayet 2 tl hemde gayet doyurucuydu :) İstanbul'da yaşayanlar burayı görmeleri gerektiğini düşünüyorum :) Tam bir nostalji konağı , eski mobilyalardan tutun gaz lambasına kadar burada var :)


   

         
         Bunları gördükten sonra burda yaşasam çok mutlu olurdum diyorum :) kendimi çalıkuşu gibi hissettim..


 Tamda bunları demişken bir sürü kitap gördük ve oturup saatlerce kitap okuyasımız geldi :) O kadar sakin huzurlu hoş bir yer hala hayran kaldım.. Mutlaka gidip görülesi bir yer bence.. Hemde Eyüp Sultan Camii'nin bi kaç sokak ardında kalıyor.. 

Sevgilerimle :)

Paylaş

Benzer Yayınlar

HEYBE KAFE
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.