6 Ekim 2016 Perşembe

AVON PARFÜMLERİM



İyi Akşamlar Kızlar.. Bugün sizlere Avon parfümlerimden bahsetmek istedim.. Sizde biliyorsunuz ki Avon’nun çogu parfümü uygun fakat hepsi de ne yazık ki kalıcı degil . O yüzden bu paylasımımda en çok buna deginmek istedim.. Sizinde önerdiginiz varsa yorum yazarsanız sevinirim bayanlar 


 

Gelelim en kalıcılarına
Christian Lacroix Bijou Kadın EDP
Parlak mandalina, vanilya orkidesi, baharatlar, yıldız anasonu kokusu ile insanları büyülüyor  . Kokusu o kadar sade ve saf ki dogal bir koku saglıyor. Ayrıca kalıcı bir parfüm ..


Little Black Dress EDP
Çiceksi ve meyvemsi kokulara sahiptir. Klasik , kadınsı , zevkli , sade ve sık kokusunun özellikleri yansıtır resmen  en begendigim parfümler arasındadır  kalıcılıgıda oldukça yüksektir..

TTA Absolute EDP


Bu parfümle tanısalı daha yeni olmasına ragmen çok begendim. Bergamot, portakal çiçeği ve sandal ağacı kokusuyla muthis bir etki bırkıyor. Fakat ilk sıktıgımızda agır bir kokusu olabilir. Kalıcılık oranı baya yüksek

Far Away Kadın EDP
Tropik meyveler ve çiçeksi ferah kokuların amber ve ılık sandal agacı ile  kokusu mükemmel kızlar . Annem taa ben küçükken almıstı ve kaç seninin parfümü oldu bir bilseniz  yine kalıcı bir parfümdür kendisi ..



Gelelim Orta Kalıcılıkta Ve En Begendigim Parfümler
(özelliklerini açıklamıyorum merak eden olursa yorumda belirtsin kızlar)

Perceive EDP
Ultra Sexy EDT
Windscape Bayan
Parisian Chic EDP
Little Pink Dress EDP

Simdi ise gelelim kalıcı olmayan az kalıcıgı olanlara
(Bunları da genelde kullanıyorum çünkü kokuları çok güzel  )

Soft Musk EDT
Secret Fantasy Kadın EDT

Simdilik bu kadar kızlar.. Umarım begenmissinizdir.. 








Paylaş

Benzer Yayınlar

AVON PARFÜMLERİM
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.