3 Ekim 2016 Pazartesi

ARAP KIZI KREMİ


           İyi akşamlar kızlar.. Tekrardan merhaba :) Bugün sizlere anlatacağım ürün Arab Kızı Kremi.. Belki ilk defa duyanlar veya duymuş kullanmış olanlar vardır aramızda. Her derde deva olan bu ürünü anlatmaya gelelim..



 Gördüğünüz gibi boyutu avuç içim kadar bile değil. Ben bu kremle seneler önce tanıştım. Ergenlik dönemimde çok sivilceli ve yağlı bir suratım vardı.. Kremler, merhemler ohoo her şey kullanmışımdır kesin ama yine olmadı çünkü benim doğuştan genetik bir şeydi yani ergenlik falan değil idi. 

Sonra bir gün Aktar a gittim bana iyi gelebilcek bir kaç ürün söyledi ve en sonundada bu ürünü vermişti. Benim gibi aşırı yağlı her zaman sivilce olan kişi için tam çözüm olmasada yüzüm bu krem sayesinde rahatlamıştı. Diğer kullandığım ürünler yanında hiçbir şey bile değil..

Bu kremin özelliklerine gelirsek özellikle sivilcelere , iltihaplı sivilceleri , sivilce izlerine , nemlendirmeye , yanık yerlere , siyah noktalara vb. ciltle alakalı rahatsızlıkara çok iyi geliyor.

Günde bir defa ve temiz cilde uygulamanız yeterli olacaktır. Bu ürünü genelde her yaştan herkes kullanabilir hemde cilt tipiniz önemli değil. 

İçeriğine gelirsek , B ve E vitaminleri , gliserin ve  gliserol içeren bir krem. Ayrıca Arap Kızı Kremi denmesinin nedeni Arabistan'da bu karışım geleneksel olup ismi "Hevadiye Kremi" denilmesinden dolayı öyledir..

Vee son olarak , Doğal ve Bitkisel bir ürün olan bu kremin hiçbir yan etkisi yoktur arkadaşlar..
 Hoşçakalın...


                                  
Havva’nın Blogu

Paylaş

Benzer Yayınlar

ARAP KIZI KREMİ
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

1 yorum:

yorum