9 Eylül 2016 Cuma

Özlem Güdek Saç Tasarım / Beylikdüzü





                İyi akşamlar kızlar.. Tam 4 aydır saçımı boyatmamıştım önceki yayınlarımdan birisinde anlatmıştım bunu okumak isteyenler tık tık
               Şimdi ise tekrar yaptırdım hazır bayram ve okullarda açılacak diye kızlar saçlarımı her zaman ki gibi çok güzel yaptı 🙆🏼 ayrıca çok iyi ilgileniyorlar ve tam istediğiniz gibi yapan bi kuaför burası Özlem Güdek Saç Tasarım ... (Beylikdüzü / ist )




Saçım böyle oldu kızlar dibine doğru koyu ve uçları bu şekil açık oldu tam istediğim gibi kendilerine teşekkür ederim fönümüde çok begendim tam olarak rengini şimdi atıyorum arkadaşlar ayrıca fiyatı saçtan saça değişebilir benim saçımın rengi açıktı zaten şimdi dibimdeki rengi çok güzel dağıttılar çok memnun kaldım ☺️☺️




Paylaş

Benzer Yayınlar

Özlem Güdek Saç Tasarım / Beylikdüzü
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

1 yorum:

yorum