4 Eylül 2016 Pazar

EN SEVDİĞİM AVON RUJLARIM


          Tekrar merhaba kızlar.. :) önceki paylaştığım mac rujlarından sonra bugün tekrar günlük kullanmakta tercih ettiğim Avon rujlarımı tanıtmak istedim. Aslında daha fazla Avon rujum var aralarından bunları daha çok beğeniyorum ama :) 


Soldan sağa doğru sıralıycam kızlar isimleri ve duruşları hakkında bilgi ve fotoğraflar aşağıda olacak..

1. Avon Ultra Color Ruj (Mocha)

Kızlar bu ruj gayet sade ve nemli bi ruj favorim arasında duruşuda aşağıdaki gibi :) fiyatı 10-15 tl arasındaydı sanırım :)




2. Avon Perfectly Matte (Red Supreme)

    Evet kızlar Avon un bu sene yeni çıkardığı serisi yeni mat rujlarını genel olarak beğendim ve ben genelde kırmızı rengi kullandığım için mat renklerde sevdiğim için bu renk tam benlik ayrıca dudağınızı kurutmuyor nemli tutuyor fiyatı 20 tl civarı yada daha az kesinlikle almanız gereken ürünler arasında :)


3.Avon Perfectly Matte Ruj (Marvelous Mocha)

  Hem nude renklerini hemde mat renk sevenler için yapılmış resmen bu ruj :) yine avonun yeni çıkardığı mat serisi fiyatı da öncekiyle aynı kızlar :) 


4.Avon Perfectly Matte Ruj( Wild Cherry )

     Kızlar bu ruj biraz daha mora dönük aslında tam öyle demesemde olur yani bordo mor karışımı pek  belli olmuyor ama güzel bi renk ben beğenerek kullanıyorum :) yine mat renk serisinden avonun.. Yine aynı fiyat kızlar :)


5.Avon Ultra Beauty Ruj (Eternal Flame)

Bu ruj gördüğünüz gibi kırmızı ve parlak genelde mat kullanmak istemediğimde bu kırmızıyı kullanıyorum.. Nemli yapısı çok hoşuma gidiyor ve fiyatı da uygundu aldığımda şuan net hatırlamıyorum :/


6. Avon Ultra Beauty Ruj (Totally Twig)

Son olarak kızlar buda bir önceki seriden kahve rengi nude ruj :)
Parlak ve nemli çok güzel hoş rengi var sade ruj sevenler için :)








Paylaş

Benzer Yayınlar

EN SEVDİĞİM AVON RUJLARIM
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.