13 Aralık 2015 Pazar

12 Aralık 2015 Cumartesi

8 Kasım 2015 Pazar

ISTANBUL


This is Istanbul... I loved them... My hometown is there.. One day I travelled Kadikoy to Eminönü by ship.. I drank turkish tea with my friend and then we ate something in cafe.. That day was great !




Devamını Oku

8 Ekim 2015 Perşembe

NAFTALİN K.





Evett... Yine şirin bi kafe ile karşınızdayım :) Bunu eklemezsem olmaz diyeceğim kafelerden biriside Naftalin K. Burası Fener Balat tarafında ve en çok begendiğim mekanlar arasındandır..
Şimdi kafenın içi ilk olarak nostaljik antıka esyalarla kaplı.. Hele müzikleri çok hoş...
Sizi eski zamanlara götürüyor resmen.Ayrıca oranın sahibi de şirin güler yüzlü hanımefendi bir bayandı. Kafenin teması kediler. Kedi bisküvileri,kedi resimleri, kedi süsleri vee kediler var kafede.
Oranın sahibi kedi hastası bence ve kafesinin hakkını veriyo :) 
Devamını Oku

4 Ekim 2015 Pazar

KUBBE-İ AŞK

                                             

                                                       



                                                        KUBBE-İ AŞK

                 İsmi gibi kendiside çok güzel.. Burası ennn ama ennn çok sevdiğim mekanlardan birisi..

    Yeni keşfetmiş olmama rağmen iki kere gitmişliğim oldu.Burası Süleymaniye Camii sinin ordaki Fetva Yokuşu nda bir yer. O kadar güzelki anlatamam. Ayrıca teras oluşu, manzarası , havası , müzikleri , yemekleri, tatlıları say say bitmez özellikleri artık siz düşünün :) O kaadar manzarısına rağmen uygun fiyatlı oluşu o kadar güzel bir şeyki veee benim gibi öğrencilere %20 indirimli arkadaşlar ama hafta içileri. İki kere gidişimdede suflesini yemeden çıkmadım. Bu kadar güzel sufle yemedim hayatımda :) ayrıca tabaklarıma ismimizi yazdırmakta bir artı bence :)

                Kahvaltı içinde süper biryer ve tostları tam denemelik eğer Eminönü ye giderseniz uğramadan geçmeyin derim  . Ama ilk ben bulamadım yerini daha sonra zor oldu biraz ama değmiş yani :) Yukarıdaki fotograflar ise bir kaç kare Kubbe-i Aşk tan :) Hoşçakalın .....


Devamını Oku

Geçen hafta gitmek istediğim yere gittim sonunda :) Heybe Cafe ye ...

Çoğu yerde fotoğrafını görmüştüm ilgimi çok çekti. Nostaljik havası özellikle.

Ayrıca burda kahvaltı inanılmaz güzel ve uygundu. Eyüp Sultanın iki sokak ötesinde bir yer.

Yani Eyüp e gelip kesinlikle uğramanız gereken mekanlardan birtanesi diyebilirim :) 

Ben arkadaşımla gittim hemde erken gittik baya kaçta açıldığını bilmiyorduk erken açılır diye düşündük ama saat 10.00 civarı açıldı. Onun açılmasını beklerken biraz gezdik..Türk kahvesi içtik bi yerde.. Çay falan derken açıldı hele şükür :) pek kimse yoktu servisi çok iyi ve kahvaltı tabakları inanılmaz doyurucu birde şunuda söyliyim tam bir köy havası var en sevdiğim :))) Köy havasını nostaljik ortamla buluşturmuşlar.. ve böyle yerleri sevenler bayılacak... Tabi biz erkek arkadaşımla ilk defa gittiğimiz için bi kahvaltı tabağı + 2 mıhlama aldık. Ama mıhlamayı tam bitiremedik bitane  mıhlama olsa yetermiş çok doyurucu :) Benim favori mekanlarımın arasına girmiş bulunmakta .

Çok cici fotograflar cekindik instagram ve facebookta gören arkadaşlarım bizide götür diye mesajlar geldi artık düşünün:)) burada da var fotografları :)) Bakabilirsiniz... Hoşçakalın ....

Devamını Oku